Много добре, че ги защитавате, но фактите са различни.....защото истината е една.
може да проверите /вероятно сте от сайта им/
поръчката ми е номер 76104
получил съм я на 29.10.2021г.
изложил съм рекламация с емейл на 29.10. 12:18ч до
sales@aquarium.bg- относно липса на гаранционна карта, погрешно изпратени и заплатени от мен неща
изложил съм рекламация с емейл пт, 29.10.2021 г. в 12:22 ч.до
sales@aquarium.bg-относно липса на гаранционна карта, погрешно изпратени и заплатени от мен неща
изложил съм рекламация с емейл сб, 30.10, 7:57 ч.до
sales@aquarium.bg- относно липса на гаранционна карта, погрешно изпратени и неработещ термометър
изложил съм рекламация с емейл пн, 1.11, 15:29 ч .до <
office@aquarium.bg>
- относно неработещ термометър , погрешно изпратени и заплатени от мен неща
изложил съм рекламация на полето "връзка с нас" в понеделник 1.11.2021г.
- относно неработещ термометър , погрешно изпратени и заплатени от мен неща
позвъняванията ми са от понеделник 1.11.2021г
------------------
нали се сещате, че ИЗМАМНИЦИТЕ преставата да пишат и да отговарят на емейлите!
Има закони в Република България ...Закон за защита на потребителя, за хората които продават некачествени стоки