Автор Тема: магазин aquarium.bg  (Прочетено 1106 Пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглеждат тази тема.

Неактивен dinodino

  • Регистриран потребител
  • ****
  • Публикации: 6
магазин aquarium.bg
« : събота, 13 ноември 2021 г., 22:21 ч. »
И аз да споделя моят трагичен опит с пазаруването от онлайн магазина aquarium.bg.
Направих поръчка #74452 на 26.09, /като видях, че имат много налични/, но след три дена ми се обадиха, че до две седмици ще ми дойде поръчката.
Сага гледам дата на изпращане от онлайн магазина 22.10.2021г. /Разбира се звънях след двете седмици многократно/
Следваща и последна за мен поръчка от там #76104 направена на 24.10 и изпратена на 29.10.
Поръчката беше сгрешена ....забелязах че има неща, които не бях поръчвал, и липсваше гаранционни карти на помпата.
Обадих се и ме увериха че пращат по пощата, колкото до допълнителните неща преглътнах и платих.
На мейла бяха изпратили друга/сгрешена/ гаранционна карта...защо ли не се учудих...
За мое учудване, термометъра който бях поръчал липсваше тръбичката за отчитане на температурата.
Веднага се оплаках на дадения имейл./има 24 часов срок за оплакане/.....Никаква реакция .
Оплаках се на сайта им...има даден контакт за връзка. Никаква реакция.
Написах писмо и до офиса им.....Никаква реакция.
Почнах да звъня..вероятно проверяват кой звъни и...отказват да се обадят...
Просто исках да ги помоля да ми сменят термометъра  с работещ, защото този е НАПЪЛНО безполезен.
Така, че преди да поръчате от там/наистина цените им са "измамно" ниски....помислете.

/За всичко написано си пазя пощата и имам снимка от телефона за зъненето и не отговарянето. Нямам снимка на писмото им през сайта/



Активен dennis

  • Активен потребител
  • ****
  • Публикации: 96
  • Нас. място: София
  • Пол: Мъж
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #1 : събота, 13 ноември 2021 г., 22:48 ч. »
Като човек, който пазарува от там над 7 години смея да твърдя, че това трябва да е някакъв единичен и случаен случай. Лично аз никога не съм имал проблем с нещо купено или поръчано от тях било то рибки или оборудване и за мен е загадка какво може да е предизвикало всички тези обърквания. Надявам се всичко да се оправи.

Неактивен dinodino

  • Регистриран потребител
  • ****
  • Публикации: 6
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #2 : неделя, 14 ноември 2021 г., 00:09 ч. »
здравейте,
Да, на човек наистина при такива продавачи само надеждата му остава...но си има закон за защита на потребителя....
написъл съм номера на поръчката, мога да публикувам и снимка от поръчката и доставката...

хм..до термометъра...който само наименованието му е термометър, а е изключително неизползваема вещ, след като не може да измерва температурата...

мога да публикувам видео /което им изпратих/ за да се види, че не показва нищо.

Да, КОРЕКТНИТЕ продавачи, щяха да напишат,.. елате ще Ви го подменим с работещ......но не мисля, че тези са такива /не искам дори името им да споменавам/ след като не отговарят  на трита изпратени имейла и тел. номер.... Вероятно отговарят, когато трябва да Ви преберат парите.....

Неактивен malomir

  • Rock'n'Roll аквадемик, аквахолик
  • Aquaportal меринджей
  • *****
  • Публикации: 6 863
  • Нас. място: Варна
  • Пол: Мъж
  • Българкият сайт за атерини
    • www.rainbowfishbg.com
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #3 : неделя, 14 ноември 2021 г., 06:32 ч. »
Това е много неприятно наистина. Дано реагират положително хората от този магазин.

Неактивен Daniel

  • Dwarf Amazon Enthusiast
  • Заслужил потребител
  • *****
  • Публикации: 210
  • Нас. място: София
  • Пол: Мъж
  • Аквариум: Гола Вода
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #4 : неделя, 14 ноември 2021 г., 10:16 ч. »
Почти цялата ми техника е от там и да ви кажа съм доволен от обслужването, както от магазнина им в Люлин така и от сайта им. И при мен се е случвало да има проблем с едно осветително тяло закупено онлайн, отидох в магазина с гаранцията и за 5 минути проблема беше решен. Да не кажа че отначало с един външен филтър ги тормозех известно време и три пъти ми го сменяха докато избера правилния модел. За момента бих им дал 5 звезди ако имаше как.


А теб бих посъветвал да вземеш проблемната поръчка и с касовата бележка или фактурата и в някой магазин да ти го сменят.

Неактивен asito

  • Активен потребител
  • ****
  • Публикации: 1 433
  • Нас. място: Варна
  • Пол: Мъж
    • Моите аквариуми
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #5 : неделя, 14 ноември 2021 г., 13:55 ч. »
Много съм пазарил от там,не съм имал проблеми.Един път исках да върна една въздушна помпа,че много ми бръмчеше(тествах я веднага като пристигна),веднага стана работата-пратих я обратно,дадох банкова сметка и след няколко дена парите бяха преведени.

Неактивен dinodino

  • Регистриран потребител
  • ****
  • Публикации: 6
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #6 : неделя, 14 ноември 2021 г., 15:40 ч. »
Много добре, че ги защитавате, но фактите са различни.....защото истината е една.
може да проверите /вероятно сте от сайта им/
поръчката ми е номер 76104
получил съм я на 29.10.2021г.
изложил съм рекламация с емейл на 29.10. 12:18ч до sales@aquarium.bg
- относно липса на гаранционна карта, погрешно изпратени и заплатени от мен неща

изложил съм рекламация с емейл пт, 29.10.2021 г. в 12:22 ч.до sales@aquarium.bg
-относно липса на гаранционна карта, погрешно изпратени и заплатени от мен неща

изложил съм рекламация с емейл  сб, 30.10, 7:57 ч.до sales@aquarium.bg
- относно липса на гаранционна карта, погрешно изпратени и неработещ термометър

изложил съм рекламация с емейл пн, 1.11, 15:29 ч .до <office@aquarium.bg>
- относно неработещ термометър , погрешно изпратени и заплатени от мен неща

изложил съм рекламация на полето "връзка с нас" в понеделник 1.11.2021г.
- относно неработещ термометър , погрешно изпратени и заплатени от мен неща

позвъняванията ми са от понеделник 1.11.2021г

------------------

нали се сещате, че ИЗМАМНИЦИТЕ преставата да пишат и да отговарят на емейлите!

Има закони в Република България ...Закон за защита на потребителя, за хората които продават некачествени стоки



Активен dennis

  • Активен потребител
  • ****
  • Публикации: 96
  • Нас. място: София
  • Пол: Мъж
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #7 : неделя, 14 ноември 2021 г., 21:02 ч. »
Мислиш, че трима души, които ги защитават поотделно и са в различни градове работят за тях? Най-близкото ми нещо до тях е картата ми за отстъпка. По-скоро е подозрително, че единствените ти мнения са тук и насочени срещу веригата. Аз иложих моето мнение- служителите винаги са били приятелски настроени и в същото време професоналисти. Техника съм взимал и връщал без никакви проблеми, но както е казал колегата по-горе винаги на място с бележка. Не омаловажавам случилото се-не е правилно и изключително неприятно. Подтиквам те да пишеш на всички комисии, на които е нужно, за да се реши проблема, но пробвай някой ден да отидеш до техен магазин и вървам, че всичко ще си дойде на мястото.

Неактивен a_andreew

  • Активен потребител
  • ****
  • Публикации: 105
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #8 : неделя, 14 ноември 2021 г., 22:17 ч. »
Здравейте, аз също ползвам услугите на аквариум.бг, но нещо нещата не са много наред. Покупките ми от там са доста от самото откриване в гр. София , като техника и риби. Възможно е да имат проблеми , като всички останали фирми и не ми е целта да ги очерням.

Неактивен dinodino

  • Регистриран потребител
  • ****
  • Публикации: 6
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #9 : понеделник, 15 ноември 2021 г., 12:32 ч. »
Грешиш "dennis" не само ми са тук мненията но и до комисията за защита на потребителя.
Не искам да коментирам броя на профилите....за мен е важна истината..аз прилагам ФАКТИ като номер на поръчка, дата,
емейли....това е проверимо, дори и термометъра, който е от стъкло и нали разбираш няма как да разтопя стъклото и да му
извадя тръбичкат за отчитане.....това са моите доказателства ...представи твоите, че това не отговаря на ИСТИНАТА.
Това е форум за мнения на магазини...това е моето мнение за тях.
Добре, че ги има защото нали не си мислиш, че аз не мога да ида в друг магазин и да си купя термометър....
това тук информира останалите за магазина...АЗ няма да купя нищо повече от тях, (това никого не го интерисува)
и не пиша за това, а затова за тези които ще направят покупки от магазина да прочетат мнението ми за тях.
(Естествено тези от магазина няма как да се примерят и не могат да оборят истината подплатена с доказателства)

Неактивен farchashtiq

  • Активен потребител
  • ****
  • Публикации: 104
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #10 : вторник, 16 ноември 2021 г., 23:01 ч. »
Китайски стоки са повечето в магазина. Може би и малкият пазар ги ограничава в това да предлагат по-висок клас оборудване. И аз пазарувам от там, но само защото няма алтернатива...или поне до скоро намах. Вече имам. Магазина се казва Аква зона в Пловдив. Пращат по куриер. Всичко е мега качествено. Купих си лампа Chichiros и филтър Oase...в aquariuma нямат продукт като качесвто аналог на тези две изделия. Пробвайте Аква зона...няма да съжалявате.
Дори живота си аз да прекарам,в мизерия и крайна нищета.Левскар завинаги оставам,Левскар дори и след смъртта.

Неактивен dinodino

  • Регистриран потребител
  • ****
  • Публикации: 6
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #11 : сряда, 17 ноември 2021 г., 15:35 ч. »
Благодаря за съвета! Ще пробвам.
Сега намерих и други колеги, открили тема за оплакване от тези "продавачи" с над 2200 прегледа.
Това е важното - информираността на колегите!
Колкото за магазините от Пловдив мислех, че съм обиколил всички на место. Колкото до този, който ми препоръчвате бяха в ремонт
през лятото и неможах на место да видя какво продават.
Има и магазини за рибки с много компетентни и вежливи продавачи,например този до новия Мол на Авксентий Велешки,
има и такива с неприветливи, като в магазина до Лидъла - Аква Зоо - от където исках да закупя червени неони, а тя ми слагаше сини неони, въпреки че неколкократно и казвах каква е разлика, а тя мърмореше, че знае  и после недоволно ги връщаше обратно. Накрая от 6, ми хвана 4 червени и два сини.....:)

Неактивен asito

  • Активен потребител
  • ****
  • Публикации: 1 433
  • Нас. място: Варна
  • Пол: Мъж
    • Моите аквариуми
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #12 : сряда, 17 ноември 2021 г., 17:29 ч. »
Китайски стоки са повечето в магазина. Може би и малкият пазар ги ограничава в това да предлагат по-висок клас оборудване. И аз пазарувам от там, но само защото няма алтернатива...или поне до скоро намах. Вече имам. Магазина се казва Аква зона в Пловдив. Пращат по куриер. Всичко е мега качествено. Купих си лампа Chichiros и филтър Oase...в aquariuma нямат продукт като качесвто аналог на тези две изделия. Пробвайте Аква зона...няма да съжалявате.


Пишеш небивалици.Ехайм,Джбл,Флувал предлагат.Също продукти на Денерли и други.Чихироса са най-евтините диодни китайски тела.Аналог и то в пъти по-добър е зетлайта предлаган от аквариум.бгОасе сега на чвлизат на бг пзара,не са лоши,само дето предфилтъра им трябва се чисти много место.
Аквариум.бг са много хубав магазин,предлагащ голям избор за всеки джоб.
Аквазона също са хубав магазин.

Неактивен Daniel

  • Dwarf Amazon Enthusiast
  • Заслужил потребител
  • *****
  • Публикации: 210
  • Нас. място: София
  • Пол: Мъж
  • Аквариум: Гола Вода
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #13 : сряда, 17 ноември 2021 г., 18:25 ч. »
Да не спамя на колегата темата, но техниката която продава аквариум.бг е на светлини години от всички други сайтове в България, лично съм раглеждал повечето. Но за съжаление и те правят греши, и трябва да оправят на колегата поръчката, ако искат да го задържът като клиент.

Неактивен farchashtiq

  • Активен потребител
  • ****
  • Публикации: 104
Отг: магазин aquarium.bg
« Отговор #14 : сряда, 17 ноември 2021 г., 19:02 ч. »
Пишеш небивалици.Ехайм,Джбл,Флувал предлагат.Също продукти на Денерли и други.Чихироса са най-евтините диодни китайски тела.Аналог и то в пъти по-добър е зетлайта предлаган от аквариум.бгОасе сега на чвлизат на бг пзара,не са лоши,само дето предфилтъра им трябва се чисти много место.
Аквариум.бг са много хубав магазин,предлагащ голям избор за всеки джоб.
Аквазона също са хубав магазин.


Само нещо ще те питам? Знаеш ли за колко време се чисти префилтъра на Oase? Мога да го направя за по-малко от минута! За 4 месеца...2 пъти. Аквариум.бг когато извадят толкова добър филтър и по-добра лампа от моята може да ми пишеш на ЛС. Този филтър е най-юзър френдли филтъра, коуега. Ако знаеш някой друг, който е с нагревател в него и се чисти за минута ми прати препратка от уеб сайта на аквариум.бг. За Чехироса съм сигурен че нямат толкова добро осветително тяло при тях.
Дори живота си аз да прекарам,в мизерия и крайна нищета.Левскар завинаги оставам,Левскар дори и след смъртта.

 



Aqua World 55 Astario

Rainbowfish България Retro Club Varna Live Club

Бърз конвертор
oF ◄► oC ин. ◄► см. гал. ◄► л.