Други аквариумни обитатели > Растения

Проблем с растенията след лечение с Нистатин.

<< < (2/4) > >>

zambo:

--- Цитат от: ata_nas на четвъртък, 13 ноември 2008 г., 10:47 ч. ---
Изпитвам искрено любопитство как си успяла да "пречукаш" Егерията!?
Аз лично имах голени проблеми с този плевел - обсебва всичко покрай себе си! Имах усещане, че ще напълни целият ми аквариум.
Решението бе крайна мярка, но удачна - просто я разкарах от аквариума си.

--- Край на цитата ---

При мен всичката , която беше на сянка сдаде багажа . Останаха само тези стръкчета , които директно се осветяваха .

AngelEyes:
Благодаря за отговорите!  :)

Знам, че не успях да  изчакам месец, за да протече азотния цикъл, но просто бързо се стекоха обстоятелствата покрай вноса на рибите, а нямаше при кого да останат 3 седмици и то в стабилизиран аквариум.
Относно растенията, макар и сравнително скоро пренесени, видимо се развиваха преди да настъпи лечението на рибките. Съвсем реално през 3-4 дена Егерията и Лимнофилата показваха по нещо ново, затова си позволих предположението - антибиотикът е причинителят.
Обещавам да бъда по-търпелива!  :)

nina, ще се възползвам, така да знаеш!  :clapping:

ata_nas, аз два пъти успявам вече  :crazy: Първият път я къснах 24 часа в калиев перманганат  :fool: , а вторият - Нистатин.  :sadnew:

ata_nas:
Трябвало е да ви питам, ама...
За мен си остава плевел и това е - т.е. нежелано растение в моят аквариум!

Kratun:
Това е едно от добрите бързорастящи растения за старт на нов аквариум. Превзема всичко и расте с минути. В случая е нужно малко време за да се развият процесите в аквариума.

iek:
Нистатина не спада към групата на анибиотиците, той е противогъбично средство.

Навигация

[0] Индекс на публикациите

[#] Следваща страница

[*] Предишна страница

Преминаване към пълната версия